Wednesday, February 16, 2011

layout baru. haha :D

dah lain kan? haha. ini semua sbb mlm td tgn ni menggatal nak apply template baru. kat internet tgok lawa je tp bila dah download tak lawa pulak. lg satu, nak letak divider punya pasal mengedit html tu smpai juling mata aku. last last tak jadi apa pun. haha. sengal ek? widget widget yg ada sebelum ni semua hilang. leceh kot nak cari balik nanti klau terjumpa aku letak laa tp buat masa ni yg ini je termampu. yg penting 'lagu kita' ada. haha.

boleh blah aa. kan? nnti aku upgrade lg.



meh nak story ckit. semenjak dua ni kan, aku mcm gian nak online. maybe sbb sorang budak ni kot. nama dia tuuut. haha. mana boleh bagitau. asal aku online je dia mesti buzz kat im tu. aku pun tak tau kenapa haritu dia chat padahal selama ni senyap sunyi je. klau dia takda, mcm ptg td kan rasa lain mcm je sbb klau dia ada, dah mcm org gila aku kt depan lappy ni senyum sorang sorang. she's funny lah. haha. banyak vocab baru aku blaja dari kau. fyi, im glad to know you. :)

1 comment:

Unknown said...

haha....Din dah angau dah!!!!

segala benda dalam blog ni adalah hak milik ahmad zahinuddin