Wednesday, February 23, 2011

kerja wehhh.

wehh, act takda apa pun nak dicoretkan malam malam buta ni. tp atas permintaan korang aku merepek la ckit ya. hmmm. nak ckp apa ek? ha utk pengetahuan korang esok aku pegi interview keje kat AmAssurance Berhad, Level G, No. 43, Jln Dato' Abdullah Tahir, JB. Post apa? Cleaner kot. Tak pun pak guard bak kata wafee. Haha. Entah la aku pun tatau post apa, bg je la. Asal dpt duit sudah. Sumpah smgt weh. Mlm ni aku iron baju, kiwi kasut smua. Teringat masa nak pegi dinner kat shangri-la dulu. Haha.

Then, ha. Ckp psl result spm, macam macam khabar angin. Kenapa semua org mintak result keluar lmbat lmbat?  Bukannya result tu korang boleh ubah pun klau keluar lmbat. Klau dah print kalau keluar taun depan pun sama je. Dah B, B je la. Tak boleh tertukar punya. Ramai org kata 23 Mac. Tapi firasat aku tetap mengatakan result keluar bulan ni jugak. Pape laa. Tunggu je la ek.


sweet gila. haha.


yg lain lain aku update esok je la. nak tido. prepare utk interview esok. tata. nights. :))

No comments:

segala benda dalam blog ni adalah hak milik ahmad zahinuddin