Saturday, April 2, 2011

Mengapakah ? *entry geram.

Salam semua . Dah lama dah tak update blog ni kan . Jadi apa dah . Haha so mcm mana dgn result spm korang? Alah spm je pun . Bukan apa . Lepak sudah an . Sejak aku tak update blog ni, bnyk perubahan yg berlaku dlm hidup aku sbg contoh itu, ini, begitu, begini . Sapa yg tahu, tahu lah kan . 

Ha, berbalik kepada tajuk entry ni, Mengapakah? Mengapakah sentiasa ada orang tidak berpuas hati dgn kebahagiaan orang lain ? Aku pun tak phm, perlu ke orang mcm ni . Itu cara aku cari kebahagiaan aku, yg kau tak puas hati tu kenapa? Pegi la cari kebahagiaan kau sndiri . Tak pyh nak menyibuk tepi kain orang . Yang kau bajet caring habis tu lg la aku musykil . Asyik nak tnya kesihatan dia la, ambik berat konon . Tak pernah tgok pulak kwn biasa tanya kesihatan kwn dia, ambik berat tentang segala bnda dlm hidup kwn dia mcm kau . Mmg ada niat lain disebalik apa yg kau buat . Bak kata mr. K lelaki dan perempuan "best friend forever?" . Lps tu nak fire fire aku kata aku halang persahabatan la, aku tak bijak dalam kehidupan la, knowledge of life aku zero la, knowledge dlm persahabatan aku zero . Habis aku diblame oleh kau .Aku tak faham kenapa kau touching smpai sebegitu sadis, smpai hntar msg panjang berjela dah mcm surat wasiat dah aku tgok . Dah la malas aku nak fikir pasal kau . Pegi main jauh jauh dgn life kau yg sgt bagus tu . Knowledge of life kau kan bnyak sgt . 





No comments:

segala benda dalam blog ni adalah hak milik ahmad zahinuddin