Wednesday, March 2, 2011

kerjaya hari ini : electrician. :D

Assalamualaikum . Tgok tajuk . Haha . Meh nak story . Ptg td betulkan lampu bilik . Dah berbulan bulan gak a duduk dlm kegelapan . Asal mlm je yg ada just lampu lappy ni . Nasib keyboard backlit klau tak jenuh nak taip .  Aku pun tatau nak pasang sbnrnya . Smpai tgn kena current . Haha . Lepas beberapa jam bertungkus lumus memasang bnda alah tu siap jugak la . Wayar wayar nya aku main psg je asal menyala sudah . Than ini lah hasilnya . Tadaa . 






Haha . Stylo . Hanging lamp . Kau kata mcm lmpu kat reban ayam . Ada gak a . Hasil kreativiti aku . So, kerjaya harini, electrician . Esok tatau lg . Haha . 


*sakit gigi dkt gusi belah kanan bawah mcm nak tumbuh geraham bongsu . Hoping tak jd tumbuh sbb org kata klau geraham bongsu dah tumbuh, kita dah tak membesar lg . Aku nak besar lg . JPJ tu pun panggil aku adik . Ntah la weh . Yg penting aku sakit gigi sgt ni . Nak makan susah dahla kena mengunyah sebelah je, nak telan pun sakit . Nak meludah tak pyh ckp a mmg sakit gila . Argh smpai bilakah? 






No comments:

segala benda dalam blog ni adalah hak milik ahmad zahinuddin